شرح وظایف کارگزینی هیات علمی
شرح وظایف کارگزینی هیات علمی
-
تکریم اعضای هیات علمی و پاسخگویی و رسیدگی به امور مربوط در کمترین زمان درجهت فراهم نمودن بستر مناسب برای استفاده حداکثری از توان علمی آنان
-
تهیه پایگاه اطلاعاتی جامع اعضای هیات علمی جهت پایش فعالیت و تهیه گزارش وآمارهای مورد نیاز
-
اجرای آیین نامه استخدامی و تطبیق وضعیت اعضاء هیات علمی با آیین نامه مذکور
-
اصلاح و بهبود فرآیند انجام امور مربوط به اعضای هیأت علمی در سطح دانشگاه
-
مدیریت سامانه کارمند ایران (سامانه استخدام و بکارگیری نیروی انسانی و سامانه آمار و اطلاعات کارکنان نظام اداری)
-
کنترل و بررسی پرونده های ارتقاء و سایر موارد ارجاعی مربوط به هیأت ممیزه
-
انجام مکاتبات مربوط به کمیسیون های تخصصی هیأت ممیزه
-
پاسخگویی به مکاتبات مربوط به هیأت ممیزه سایر دانشگاه ها و موسسات
-
انجام امور اداری مربوط به بازنشستگی اعضای هیأت علمی (قطع کسور مازاد بر 30 سال خدمت، نقل و انتقال بیمه کسور بازنشستگی با همکاری اداره بازنشستگی و رفاه)
-
نظارت بر سامانه مأموریت اعضای هیأت علمی
-
انجام امور مربوط به مرخصی استعلاجی اعضای هیأت علمی
-
مدیریت و نظارت بر سامانه پرسنلی اعضای هیأت علمی
-
صدور ابلاغیه انتصابات شغل ثانوی اعضای هیأت علمی
-
صدور کلیه احکام اعضای هیأت علمی از جمله تغییر ضریب حقوقی سالانه، ارتقاء، ترفیع و ...
-
صدور حکم مأموریت و شرکت در کنفرانس های خارجی و داخلی.
-
صدور احکام مأموریت آموزشی داخلی، خارجی، ترفیع، ارتقاء، فرصت مطالعاتی، بازنشستگی و جدیدالاستخدام و …
-
ارائه گزارشات تخصصی مربوط به اطلاعات اعضای هیأت علمی
-
انجام مکاتبات مربوط به ابلاغ ها ( انتصاب، استعفاء و ...)
-
همکاری با دبیرخانه جذب و تکمیل مدارک مورد نیاز در مورد تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی
-
اجرای مصوبات هیأت رئیسه و شورای اداری و مالی دانشگاه
-
انجام امور مربوط به برقراری کمک هزینه مهد و قطع حق اولاد و عائله مندی اعضای هیأت علمی
-
درج اطلاعات و تصویر احکام اعضای هیأت علمی در سامانه HES
-
انجام امور مربوط به فراخوان متقاضیان استخدام هیأت علمی در سامانه HES
-
درج اطلاعات گزارش شش ماهه طرح سربازی در سامانه HES
-
انجام کلیه امور مربوط به تشکیل پروندۀ پرسنلی برای اعضای هیأت علمی پیمانی جدید الاستخدام و طرح سربازی
-
درج اطلاعات اعضای هیأت علمی در سامانه کارمند ایران جهت اخذ یا تغییر شماره مستخدم
-
همکاری با هیأت اجرایی جذب درخصوص تبدیل وضعیت استخدامی هیأت علمی پیمانی و رسمی آزمایشی و صدور احکام مربوطه
-
همکاری با هیأت انتظامی اعضای هیأت علمی
-
انجام امور مربوط به تعیین بدهی کسورات بازنشستگی سنوات غیررسمی، سربازی، جبهه و ... برای اعضای هیأتعلمی
-
پاسخگویی به کلیه مکاتبات و تماس های تلفنی
-
اصلاح و بروزرسانی آیین نامه های مربوط به حوزۀ اعضای هیأت علمی براساس مصوبات هیأت امنای ذیربط
-
تهیه و ارائه گزارش های آماری مورد نیاز کلیه واحدهای دانشگاه
-
انجام کلیه امورات ارجاعی از طرف معاونت آموزشی، معاونت پشتیبانی و توسعه منابع، معاونت پژوهشی و...
-
صدور گواهیهای اشتغال به کار
-
نگهداری و بروز رسانی و رفع اشکالات نرم افزار سیستم پرسنلی منابع انسانی