شرح وظایف کارگزینی غیر هیات علمی

تعداد بازدید:۹۰
  1. تهیّه و تنظیم احکام کارگزینی و استخدامی اعم از تعیین حقوق و مزایا، ارتقاء رتبه، تمدید قرارداد، انتصاب، ترفیع پایه و ... .

  2. تهیّه و تنظیم احکام مربوط به انتقال، مرخصی ها، مأموریت ها و مرخصی بدون حقوق اعضای غیرهیأت علمی.

  3. انجام کلیّة امور مربوط به سوابق غیر رسمی کارکنان دانشگاه.

  4. تهیّه و تنظیم پیش نویسهای مربوط به امور اداری و کارگزینی اعضای غیرهیأت علمی.

  5. انجام امور مربوط به اعطای امتیازات تشویقی ایثارگران دانشگاه.

  6. انجام کلیه امور مربوط به احکام اصلاحی کارکنان.

  7. جمع آوری و تجزیه و تحلیل قوانین و مقررّات استخدامی.

  8. کاربینی وظایف و مسئولیتهای پُست های سازمانی و تخمین نیازهای دانشگاه.

  9. نظارت بر حُسن انجام قوانین ، مقررات و آئین نامه ها در دانشگاه.

  10. تهیّه گزارشات لازم در بارة امور استخدامی و پرسنلی دانشگاه.

  11. شرکت در جلسات هیأت اجرایی منابع انسانی و کارگروههای ذیربط.

  12. تنظیم دستور جلسات هیأت اجرایی منابع انسانی و تهیّه سوابق ، اطلاعات و پیوستهای مورد نیاز و تنظیم صورتجلسات.

  13. مشارکت در تهیّه و تنظیم برخی از دستورالعمل­های اجرایی آئین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی.

  14. همکاری در تدوین و اجرای نظام ارزیابی کارکنان دانشگاه.

  15. انجام کلیة امور مرتبط با فرایندهای استخدامی و به کارگیری اعضای غیرهیأت علمی از جمله تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری آزمونهای استخدامی دانشگاه بر اساس مجوزهای صادره و هماهنگی در خصوص برگزاری مصاحبه علمی و تخصصی داوطلبین.

  16. صدور معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار.

آخرین ویرایش۰۹ آبان ۱۴۰۲