شرح وظایف کارگزینی غیر هیات علمی
-
تهیّه و تنظیم احکام کارگزینی و استخدامی اعم از تعیین حقوق و مزایا، ارتقاء رتبه، تمدید قرارداد، انتصاب، ترفیع پایه و ... .
-
تهیّه و تنظیم احکام مربوط به انتقال، مرخصی ها، مأموریت ها و مرخصی بدون حقوق اعضای غیرهیأت علمی.
-
انجام کلیّة امور مربوط به سوابق غیر رسمی کارکنان دانشگاه.
-
تهیّه و تنظیم پیش نویسهای مربوط به امور اداری و کارگزینی اعضای غیرهیأت علمی.
-
انجام امور مربوط به اعطای امتیازات تشویقی ایثارگران دانشگاه.
-
انجام کلیه امور مربوط به احکام اصلاحی کارکنان.
-
جمع آوری و تجزیه و تحلیل قوانین و مقررّات استخدامی.
-
کاربینی وظایف و مسئولیتهای پُست های سازمانی و تخمین نیازهای دانشگاه.
-
نظارت بر حُسن انجام قوانین ، مقررات و آئین نامه ها در دانشگاه.
-
تهیّه گزارشات لازم در بارة امور استخدامی و پرسنلی دانشگاه.
-
شرکت در جلسات هیأت اجرایی منابع انسانی و کارگروههای ذیربط.
-
تنظیم دستور جلسات هیأت اجرایی منابع انسانی و تهیّه سوابق ، اطلاعات و پیوستهای مورد نیاز و تنظیم صورتجلسات.
-
مشارکت در تهیّه و تنظیم برخی از دستورالعملهای اجرایی آئین نامه استخدامی اعضای غیرهیأت علمی.
-
همکاری در تدوین و اجرای نظام ارزیابی کارکنان دانشگاه.
-
انجام کلیة امور مرتبط با فرایندهای استخدامی و به کارگیری اعضای غیرهیأت علمی از جمله تمهید مقدمات لازم جهت برگزاری آزمونهای استخدامی دانشگاه بر اساس مجوزهای صادره و هماهنگی در خصوص برگزاری مصاحبه علمی و تخصصی داوطلبین.
-
صدور معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار.