وظایف مدیریت منابعانسانی٫ اداری و پشتیبانی
اهم وظایف مربوط به مدیریت منابع انسانی، اداری و پشتیبانی
- تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای اداری در سطح دانشگاه.
- اجرای سیاستها و خط مشیهای دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی.
- تهیه و تنظیم آیین نامهها، بخشنامهها و دستورالعملهای اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط براساس ضوابط ومصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تائید.
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات های رسیدگی به تخلفات اداری.
- مطالعه و بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت بودجه ،تشکیلات تحول اداری و بهرهوری دانشگاه.
- برنامه ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیر هیات علمی .
- ایجاد و نگهداری بانک اطلاعات پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
- انجام تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج کشوربا هماهنگی کامل واحد های ذیربط.
- نظارت در انجام کلیه امور پشتیبانی و خدماتی دانشگاه و ارائه آن به واحد های مختلف .
- تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرحهای مزبور.
- برنامه ریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه.
- نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنماییهای لازم.
- همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف ، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت بودجه ، تشکیلات ، تحول اداری و بهرهوری دانشگاه.
- نظارت بر امور حضور و غیاب ، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان (هیات علمی و غیرهیات علمی).
- مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم.
-رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم.
- نظارت بر امر ارزشیابی واحد های تابعه .
- همکاری با واحد حراست در زمینه حفاظت از ساختمانها ، اموال و تأسیسات.
- شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان.
- انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.